IRDA - problem!

Autor: Gregster (kaluckig_at_tlen.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 16:42:39 MET DST

drodzy grupowicze!!

plizz pomozcie, bo ja juz nie mam pojecia co zrobic zeby uruchomic port IR??

wpialem do plyty gl port IR, wlaczylem w biosie, ustawilem w biosie na FULL
Duplex, system XP wykryl urzadzenie i zainstalowal domyslne sterowniki ..
czyli powinno niby dzialac!!

a tu jednak przy probie wyslania czegokolwiek z telefonu czy palmtopa nie ma
najmniejszej reakcji ze strony komputera/systemu a przy innych kompach
natychmiast pojawia sie ikonka na pasku i komunikat i transferze danych

POmozcie prosze co mozna jeszcze gdzies ustawic, a moze jakies specjalne
sterowniki sciagnac zeby to wreszcie odpalic bo bardzo mi to potrzebne

dodam jeszcze ze port IRDA jest zrobiony recznie ale dzialal juz na innym
kompie

z gory dzieki,

pozdrowienia
Gregster