Re: LEXMARK OPTRA S1255

Autor: Miroslaw Szejduk (shango_at_o2.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 08:42:12 MET DST

Witam

Jedna z lepszych drukarek laserowyh Lexmarka, co do kosztow ekspoloatacji to
zalezy czy bedziesz uzywal oryginalnych tonerow czy "no name" mam taka od
tygodnia wiec nie powiem dokladnie jakie sa koszty ale lexmarki laserowe sa
jedne z najtanszych.Awaryjnosc jest bardxzo mala.Jesli kupujesz oryginalna
to sprawdz ilosc stron wydrukowanych.Do trybu serwisowego wchodzi sie "GO
oraz RETURN" wcisniete razem podczas wlaczania zasilania, raczej nic tam nie
zmieniaj bo namieszasz ale jest tam licznik stron i pokazuje jakie wystapily
bledy.Ceny tonerow spradz sobuie www.agawa.pl

Ozdrawiam
Mirek

ps. mam doi niej serwisowki w razie potrzeby