Re: Czy komputer może godnie zastąpić magnetofon ?

Autor: Jaras (jar_w_at_gazeta.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 18:18:47 MET DST

W artykule c5iu83$o3q$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Marco z adresu <notrue_at_interia.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Jaras" <jar_w_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

>Nagrywanie ustawione jest najakość CD (PCM;44,100 kHz; 16 bitów).
>Kabelki posiadam zwykłe, tzn. najtańsze, a sygnał do komputera wychodzi ze
wzmacniacza, do którego podłączone są wzystkie urządzenia wydające dźwięki,
min. komputer.
> Muzykę rejestruję Audiograbberem 1.83 (super wskaźniki wysterowania
poziomu nagrywania), ale próbowałem i Foobara (mój programowy odtwarzacz
muzyczny), oraz Nero Wave Editora. Systemowego rejestratora nie używam.
na początku mojej z komputerem przygody z nagrywaniem było lepiej i czuję tę
różnicę i nie jestem z tego zadowolony.