Re: Pomysł - czy się uda ?

Autor: Maly Rozowy Prosiaczek (mkl_at_poczta.fm)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 18:08:33 MET DST

Użytkownik "Radek D" <radek997_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak to jest z rękojmią (chyba cosik źle napisałem) ?? Czy jeśli np
kupiłbym
> (tak by nie było widać) - to mogę go oddać i zarządać oddania pieniędzy -
bo
> powiedzmy dysk jest za głośny ???

Okres Rekojmi (obecnie gwarancji sprzedawcy) jest zapisany w kodeksie i nie
jest rowny okresowi gwarancji producenta. Jesli uzytkujesz dysk ponad dwa
lata, jak wynika z Twojego postu, o rekojmi mozesz zapomniec.
atsd to, ze dysk w Twoim odczuciu "jest za glosny" mogloby nie zostac uznane
jako wystarczajacy powod reklamacji.