Re: reset kompa

Autor: Mav (maverick_at_newart.kalisz.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 14:41:03 MET DST

Użytkownik "A.P" <drago_at_med.torun.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Chciałem przegrac pare filmow z mego dysku kumplowi w tym celu odłączyłem
> moj drugi dysk i podłączylem twardziela kumpla no i system padł (Windows
> 2000) w momencie gdy powinien pojawic sie pulpit nastepuje twardy reset po
> odłaczeniu jego dysku niestety to samo (w biosie dysk jest widoczny) no i
> mam pytanie czy to raczej problem sprzetowy czy wystarczy sformatować dysk
> bo jesli padl sprzet to szkoda tracic wszystkie dane.
> Po zatym jak właczam windowsa w trybie awaryjnym to tez nastepuje reset.
>
> A.P

nie stawiaj jeszcze od nowa systemu :P

sprobuj zrobic cosik co sie nazywa chkdsk
musisz dostac sie jakos do konsoli (kiedy tryb msdos)
i wpisac mu: chkdsk/F albo chkdsk /R juz nie pamietam
jesli chodzi o XP to pomaga mysle ze w twoim przypadq
tez moze pomoc... no a jesli to wtedy dopiero postaw.

Pozdrawiam

PS: uwazaj co podlaczasz pod kompa :PPP