Re: DMA na wyzsze.

Autor: Wieslaw Blada (wiechobBEZTEGO_at_polbox.com)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 11:30:46 MET DST

Użytkownik "KONRAD" <AQQ_at_AQQ.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> MAm ecs k7s5a z Cheepoman BIOS.
> DO tego 2 dyski z mozliwoscia pracy w max DMA 5 i DMA 6
> NIestety na XP pracuja na DMA 2, jak to zmienic??

Mam podobny problem (opisalem go w poscie z 13 kwietnia 2004 13:21)
Jezeli u Ciebie Win pracowal na poczatku na wyzszym UDMA to pomoc moze
odinstalowanie obu kanalow IDE (w trybie awaryjnym) po restarcie Win
odswierzy sterowniki i ustawi... no wlasnie zazwyczaj wyzszy tryb ale nie
koniecznie ten ktory bysmy chcieli. U mnie po jakim zwisie systemu obnizyl
do PIO4 a po odswierzeniu podniusl do UDMA 3 dla dyskow i UDMA 1 dla napedow
CD, DVD, wyzej jak na razie sie nijak nie daje :-(

--
Pozdrawiam
WiechoB