Re: Emulacja port?w COM - help!

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 11:11:58 MET DST

Marek <dimka_cut__at_wp.pl> wrote:
> Ale to jest tylko sterownik USB do telefonu motoroli i on tylko emuluje
> porty COM3 i COM4 i on nie ma czegos takiego jak ustawienia... To jest jeden
[ciach]

Ja juz nie rozumiem, to telefon ma jakies gniazdko ktore umozliwia
podlaczenie go bezposrednio do usb czy nie? Bo jesli ma to powinno hulac bez
problemow.
Zobacz w ustawieniach sprzetu tam gdzie sie przestawia predkosci portow i
inne takie duperele, moze tam cos znajdziesz (patrz pod zaawansowane). Bo
jesli masz przejsciowke usb<->serial to calkiem mozliwe ze jest ona zrobiona
na ukladzie ftdi, a w tym przypadku wszystko konfiguruje sie w zakladce
wlasciwosci portu (wirtualnego) COM.

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com