Canony

Autor: Bartek (docent_at_poczta.neostrada.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 23:27:22 MET DST

Witam!
Właśnie miałem kupić sobie canona i865, jednak po dłuższym przeglądaniu
grupy i opnii innych nie kupiłem jej. Dlaczego? Otóż przeraziły mnie
problemy związane z głowicami (przy drukowaniu na nieoryginalych tuszach).
Ja na 100% napełniałbym lub kupował nowe pojemniki na nowe oryginalne nie
mam forsy każdy po 60zł a jest 5. Musze teraz wybrać coś z hp. Proszę
pomóżcie, jaki model hp do 1000 zł jest dobry.

docent
gg:1304301