Re: Ecs -K7S5A pytań kilka(nie tylko opłyte)

Autor: Robert (robert74_at_WYTNIJ.tkdami.net)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 22:14:02 MET DST

Użytkownik "Robert S" <robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c5hfsj$ii2$1_at_inews.gazeta.pl...
> Czy płyty K7S5A miały tendencje do gubienia ustawień BIOS-u . Własnie
dotarł
> do mnie komp znajomych z taką płytą i podobna baterjia była niedawno
> wymieniana (ale właściciel nie jest tego pewny), Wiec pytam sie czy to
> przypadłość tych płyt czy przypadek.
>
> 2 pytnia posrednio zwiazane z płyta ale chce sie upewnić u "Wiedzących"
> czy gubienie CD-Romu podczas np kopiowania (przez winXp) może być
spowodowe
> wadliwą płytą/tasmą czy (wg mnie) pada cd-rom
>
> i 3 pytanie ile aktualnie moze być warta pamięć 128MB 133Mhz

1. miałem płytę k7S5a pro i nie narzekałem na bios, możliwe, że ci bateria
siada;
2. podejrzany CD-Rom albo nietrzymanie biosu powoduje zaniki "widzenia"
CD-Romu;
3. ok 100 - 120 zł;
Cześć.