Ecs -K7S5A pytań kilka(nie tylko opłyte)

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 21:41:42 MET DST

Czy płyty K7S5A miały tendencje do gubienia ustawień BIOS-u . Własnie dotarł
do mnie komp znajomych z taką płytą i podobna baterjia była niedawno
wymieniana (ale właściciel nie jest tego pewny), Wiec pytam sie czy to
przypadłość tych płyt czy przypadek.

2 pytnia posrednio zwiazane z płyta ale chce sie upewnić u "Wiedzących"
czy gubienie CD-Romu podczas np kopiowania (przez winXp) może być spowodowe
wadliwą płytą/tasmą czy (wg mnie) pada cd-rom

i 3 pytanie ile aktualnie moze być warta pamięć 128MB 133Mhz