Re: rar z haslem

Autor: Kris_papa (info_at_informatyk.co.uk)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 18:54:22 MET DST

> Powiedz, co byś zrobił gdybyś przeczytał pięćdziesiąty raz że ktoś chce
> złamać hasło w zip/rar bo admina zwolnili i wyjechał za granicę ? Ile
> razy ta sama bajka może być prawdziwa ? Zwłaszcza jeśli przyłapało się
> wielu z ją opowiadających na kłamstwie (nie Ciebie) ?

nie widzialem takiego postu wczesniej, pewnie gdybym go widzial znalazlbym
odpowiedz bez ponownego pytania w tej kwestii.
Wiem, ze to moze brzmiec dziwnie - i wszystko zwiazane z "lamaniem" czegos
moze budzic rozne podejrzenia ;)
Ja dalem sobie spokoj bo haslo najprawdopodobniej nie jest krotkie a klient
nie ma czasu czekac kilka tygodni na efekty.
Bierze sie za goscia od strony prawnej. A to na ile mu to wyjdzie to inna
sprawa.

Pozdrawiam

Kris_papa