Re: rar z haslem

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 11:31:22 MET DST

Kris_papa claimed:
> Ciebie o
> Widac, ze nie przed Toba ;)

Powiedz, co byś zrobił gdybyś przeczytał pięćdziesiąty raz że ktoś chce
złamać hasło w zip/rar bo admina zwolnili i wyjechał za granicę ? Ile
razy ta sama bajka może być prawdziwa ? Zwłaszcza jeśli przyłapało się
wielu z ją opowiadających na kłamstwie (nie Ciebie) ?

--
ŻADNYCH patentów na oprogramowanie w Europie!
   Przeczytaj: http://www.ffii.org.pl/