Re: KOMP NAWALA PROSZE POMOZCIE!!!

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnijto_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 16:24:32 MET DST

PawelB popełnił:

> AMD Athlon 1.0 Ghz, plyta ABIT KT7, 256 MbRam, grafika GForce2 32Mb

> zasilacz ma 235 W (ATX235) , przy czym mam podpiete kupe rzeczy do kompa
> (2 dyski 80gb, nagrywarke, karta TV, modem, karta sieciowa, karta
> dzwiekowa, czytnik USB, stacja 3,5cala) wiec nie wiem czy to duzo czy malo
> te 235 watt.

Może ten zasilacz właśnie umiera na to wygląda, zwłaszcza że to 235 W
jest tylko nominalne ... Wymień na porządny zasilacz np. chiefteka. Moim
zdaniem nieświadomie zajechałeś słabiutki zasilacz. Ale faktycznie winne
mogą jeszcze być pamiątki i proc. Ale zasilacz na pewno do wymiany.

--
Pozdrawiam,
Corvin