Karta gwarancyjna ?

Autor: Radek D (radek997_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 16:16:26 MET DST

Witam!
Najprawdopodobniej siadł mi dysk - dzwonię do sklepu gdzie go kupiłem a oni
mi się pytają o kartę gwarancyjną ale ja takiej nie mam (na 95% nie
dostałem). Czy naprawdę jest ona konieczna ? Mam przecież paragon i naklejki
na HD ?
A co do naklejek to oprócz naklejki sklepu jest także naklejka Action czy u
nich coś załatwię ?

PS.Nie wiecie ile było gwarancji na Seagate U6 60GB