Re: Sprzet komputerowy

Autor: t_harry (t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 23:59:01 MET DST

Użytkownik "tricks" <tricks_at_shaft.net.pl> napisał w wiadomości

> chcialem linki do dystrybutorow sprzetu komputerowego, nie do
> wyszukiwarek internetowych, nisko u ciebie z poprawna interpretacja
> czytanych postow. mam w bookmarks dziesiatki dystrybutorow, zarowno
> polskich jak i zagranicznych, ale chodzilo mi raczej o tych zaufanych,
> solidnych z ktorymi mieliscie przyjemnosc wspolpracowac.

to jak pan wpiszesz www.google.pl to pan kliknij tam na gorze w okienko
grupy dyskusyjne, pan tam masz panie nawet do wyklikania panie mysza jezyk
polski, i przetrenuj panie zestaw zaproponowany przez kolege...

> rowniez.
>
> <DobraRada>
> na przyszlosc zapamietaj sobie, zebys nie wypowiadal sie w sprawach w
> ktorych nie masz obeznania.
> </DobraRada>

kazdego dnia ucze sie czegos nowego:
<debilny tag>
na przyszlosc zanim zasmiecisz, puknij sobie w glowe i wynies jednostke
przed dom - ktos zrobi z niej lepszy uzytek
</debilny tag>

--
pozdr
  t_harry