Re: Sprzet komputerowy

Autor: tricks (tricks_at_*NO_SPAM*shaft.net.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 23:16:52 MET DST

Użytkownik DeJotPe napisał:
> Użytkownik "tricks" <tricks@*NO_SPAM*shaft.net.pl> napisał w wiadomości

> www.google.pl + własna inwencja podczas wpisywania "szukam dystrybutorow
> sprzetu komputerowego" :)

chcialem linki do dystrybutorow sprzetu komputerowego, nie do
wyszukiwarek internetowych, nisko u ciebie z poprawna interpretacja
czytanych postow. mam w bookmarks dziesiatki dystrybutorow, zarowno
polskich jak i zagranicznych, ale chodzilo mi raczej o tych zaufanych,
solidnych z ktorymi mieliscie przyjemnosc wspolpracowac.

> Pozdrawiam.

rowniez.

<DobraRada>
na przyszlosc zapamietaj sobie, zebys nie wypowiadal sie w sprawach w
ktorych nie masz obeznania.
</DobraRada>

--
Grzegorz Warłyho, GG: 4055711