Problem z identyfikacja plyty i810 [dlugie]

Autor: xiomc (xiomc_at_nospamix.interia.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 22:45:38 MET DST

Mam w domku plyte glowna do PC.
Problem jest taki, ze nie mam do niej nic - zadnej dokumentacji i w ogole.
Chcialbym przede wszystkim zrobic upgrade biosu o ile to mozliwe.
Nie bardzo mam jak zrobic jej zdjecie czy jakos inaczej wskazac co to za
ustrojstwo.

Dosc enigmatycznie to moze opisze - ale AUTENTYCZNIE nie mam za wiele
mozliwych informacji. Jak ktos moze pomoc to prosze, niech doczyta do konca.
Licze ze ktos moze ma takie cos - bo nie wydaje mi sie, ze tu sa jasnowidze
;)
Ale do rzeczy:
Plyta jest wielkosci mATX. z tym, ze jest to AT z mozliwoscia podlaczenia
zasilacza ATX.
Plyta jak w temacie jest oparta o i810 (socket PGA370) z mostkiem
poludniowym 82801AA.
Pyta zawiera 2 sloty DIMM, rownolegle do portu AMR oraz 4 portow PCI.
Teraz bede opisywac na zasadzie takiej, ze widze ta plyte polozona jak
ponizej:
----------------
        [CPU]
  ================ <- 2xDIMM
 --- <-AMR [IDE/FDD]
 -------
 -------
 -------
 ------- <- 4x PCI
-----------------

przy dolnym PCI, po jego prawej stronie, jest charakterystyczna naklejka -
hologram -> SUPER quality assurance
z charakterystycznymi sloneczkami. Po lewej stronie gniazda CPU jest mostek
poludniowy i tuz przy jego lewej krawedzi podobny napis SUPER. Nie wiem czy
to cos pomoze ale R zawiera wewnatrz jakby sloneczko czy gwiazde
wieloramienna... nie wiem jak to opisac.
Lewy gorny rog plyty to gniazdo klawiatury tuz obok Power AT i ATX
Ponizej niego jest region zlacz "szpilkowych" COM / LPT oraz dzwieku.
Tak, tak - plyta ma rowniez AC97 on-board :)
Brzmi to pewnie jak bajka dla grzecznych dzieci ale Szanowni Panstwo... pol
dnia szukalem opisu producenta czy czegokolwiek i NIC - plyta nie zawiera
zadnych dodatkowych informacji poza tym, ze jest z 33tygodnia 99 roku.
Nie mialbym nic przeciwko temu, by odpalic z niej router linuxowy, no w
komplecie mam tez ram / celeronka 400.

Pozdrawiam
X.