Re: Który monitor CRT 17'' (650-800 zł) wybrać?

Autor: Paulie (pablonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 22:42:27 MET DST

Mon, 12 Apr 2004 20:49:18 +0200, na pl.comp.pecet, Tommygun napisał(a):

> LG to żadna marka, to poprostu badziew i w dodatku w czasie naprawy
> gwarancyjnej w serwisie kiwają ludzi jak sie tylko da, o IIYAMA nie moge
> nic powiedziec bo nie mialem ostatnio stycznosci z tymi monitorami, wiem
> tylko ze kiedys robili bardzo dobre monitory a później ktoś wykupił tą
> markę i trzaska monitory pod tą nazwą. Kup sobie jakiegoś dobrego
> Samsunga bo to naprawde dobre monitory

Właśnie chodzi o to, że Samsunga już sobie kupiłem
('Samsung Syncmaster 757MB'- pierwszy w teście CHIP-a)- w ogóle poziomu nie
łapał (brak regulacji), biel delikatnie mówiąc nierównomierna (po prawej
stronie ekranu właściwie fioletowa)...- gdy tymczasem moja 7 letnia
piętnastka 'Goldstar Studioworks 56m' ma poziome linie jak trza i biel
równomierną. Tak więc spierałbym się czy Samsungi są najlepsze#:-)

A co powiecie o: 'Nec FE770 flat'???