Re: Dziwne uszkodzenie pamięci?

Autor: mk (thewickerman_at_CUTgazeta.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 18:17:15 MET DST

MhF wrote:

> Bry,
>
> Ostatnio dosc czesto i losowo sypie sie moj XP, na dwa sposoby:
> 1. wywalajac blad STOP 0x0000008E
> 2. wyswietlajac info, ze sys odzyskal stabilnosc po powaznym
> bledzie. Wyslanie raportu do microsoftu prowadzi do jednoznacznej
> i zawsze tej samej diagnozy: sypniety RAM.

> 256MB TwinMOS DDR400_at_333 + 256MB DDR333 INFEON

Hej, mialem podobny problem u mnie tez pamieci byly ok (testowalem
memtestem i goldmemory), jednak okazalo sie ze 2 kosci (512 i 128) sie
ze soba "gryzly", wiec wyjalem ta 128 i jest ok. Jak widze masz 2 kosci
innych firm, wiec moze sproboj kolejno odpalic kompa raz na jednej, raz
na drugiej i zobacz czy bedzie dzialal stabilnie.

pozdrawiam
matX