Re: Z pastą czy bez?

Autor: Cykuta (cykuta_at_poczta.fm)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 19:44:29 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
> Korekta czasu cwaniaka. PW.
>
> --
> [ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.4C @ 3.00 + CNPS7000A-Cu + 1024MB PC3200 ]
> [ Iiyama Pro450 + GF FX 5700 U 128MB 515/1015 & SBLive + 4 Speakers ]
> [ EIDE: 2 x WD 120GB + Asus CD-S520/A + LiteOn LTR-52327S | HP 960c ]
> [ SCSI: Seagate Cheetah ST19101WC 9.1GB + Adaptec 2940UW | SANDER ]

Za korektę czasu dziekuję - nie zauważyłem, że mam przestawioną datę o jeden
dzień. Kiedyś (również nie wiem dlaczego) miałem przestawioną datę o .. 20
lat, był u mnie rok 2023. Przesadziłeś więc, Kolego, z tym "cwaniakiem", bo
początkowo nie miałem nawet pojęcia o co ci chodzi i trwało to dobrą chwilę
zanim uruchomiłem myślenie na podobieństwo twojego i twoich młodych
przyjaciół, żeby w końcu"zaskoczyć". Mylisz mnie z kimś innym, nie należę do
grona fanatyków, którzy uznają za stosowne pochwalić się publicznie (na
dodatek w każdym liście!!!) niemal wszystkimi śrubkami, jakie mają w swoim
komputerze. Dla mnie to tylko maszyna użytkowa, która czasami wymaga jakiejś
naprawy lub remontu i stąd moje pytanie.
Wszystkim normalnym i życzliwym, którzy byli uprzejmi udzielić mi
odpowiedzi - bardzo dziękuję. Rzeczywiście, na radiatorze jest folia, pod
którą zapewne znajduje się troszkę owej pasty. Jeszcze nie odkleiłem, bo
wciąż studiuję podręcznik do płyty, ale pewnie tak jest.
Cyryl Kuta

---