Re: Z pastą czy bez?

Autor: Robert (robert74_at_WYTNIJ.tkdami.net)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 11:18:43 MET DST

Użytkownik "fiman" <fimanWYTNIJTO_at_op.pl> napisał w wiadomości

> No przecież jak ściągniesz folię z podstawy radiatora w wersji box, to tam
> znajduje się w odpowiednim miejscu troche tej pasty.
>
> --

Ja 4 dni temu kupiłem sobie Athlona 2500XP+ BOX i pasta jest nałożona na
radiator w postaci kwadratowego plastra, więc nie wiem co to za sklep wciska
ludziom jakieś lewe procki...a jeśli już sprzedają takie, to ich obowiązkiem
jest dać pastę nawet za darmo. Jak ja kupowałem procka, to sprzedawca dał mi
na w razie czego, małą folijkę z pastą. Zacytował przy tym stare powiedzenie
stolarskie "im mniej kleju tym lepiej trzyma".
Cześć.