asmax surfer NO CARRIER

Autor: Hallucinogen (bez_spamu___.hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 00:31:44 MET DST

Hello!~
Mam pewien problem z połączeniem dial-up. Podczas wybierania numeru często
następuję "zawieszenie" polączenia modem piszczy przez 60 sekund a w logu
mam komunikat NO CARRIER(brak nośnej). Problem nie zawsze występuje czasami
jest dobrze. Windows XP, sterowniki zainstalowane od producenta modemu na
sterach Microsoft to samo. Co może być tego przyczyną i jak to zlikwidować ?

--
odpowiadając na mój adres email usuń słowa <Bez_spamu___> z mojego adresu