Re: "wieczysta" gwarancja

Autor: Kuba (phukuba_at_piotrkow.home.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 21:32:26 MET DST

Użytkownik "Moby Dick" <moby_dick_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> W tym przypadku miałem na myśli konkretnie pamieci ( Samsunga i polskiego
> dystrybutora Wilk Elektronics )
> Co się tyczy TWINMOSA polski dystrybutor PRONOX nie daje wieczystej
> gwarancji. KINGSTON i KINGMAX też teraz chyba ma 36 miesięcy.

Zależy od łańcucha dystrybucyjnego.
Jeżeli któryś z pośredników ograniczy to czas gwarancji zmienia się potem
regresywnie.
Np.: ABC DATA (hurtownia) daje na pamięci Kingston 28 lat.
A w sprzedaży bywa różnie.
Praktycznie mnie osobiście nie interesuje czy to ma 5 czy 28 lat gwarancji,
bo i tak zmiana kompa raz na trzy lata jest niezbędna,
a starych pamięci z pewnością do nowej budy nie włożysz.

Pzdr.:
Kuba