Re: "wieczysta" gwarancja

Autor: Moby Dick (moby_dick_at_tenbit.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 19:55:13 MET DST


W tym przypadku miałem na myśli konkretnie pamieci ( Samsunga i polskiego
dystrybutora Wilk Elektronics )
Co się tyczy TWINMOSA polski dystrybutor PRONOX nie daje wieczystej
gwarancji. KINGSTON i KINGMAX też teraz chyba ma 36 miesięcy.

Użytkownik "Janek" <janek33_at_mymail.com> napisał w wiadomości
news:c5972n$nvc$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "zh" <haron29_SPAM_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:c592sn$7a7$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> > Nie wygląda to tak pięknie jak piszesz.
> > Producent ustala warunki tej gwarancji, więc dla różnych
> > produktów i różnych producentów pojęcie "wieczystej gwarancjii"
> > może oznaczać co innego.
> > Np. dla kart i switchy 3Com'a oznacza to, że producent zapewnia
> > naprawę / wymianę gwarancyją maksymalnie do roku od zakończenia
> > produkcji danego urządzenia.
>
> Właśnie.... A może jak to wygląda dla staandardowych ( tzn. nie dla
> overclockerów itd. ) RAMów DDR Kingmax / TwinMos / Kingston 400MHz ?
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 14:11:06 MET DST