Re: wentylator na karcie graficznej

Autor: Yaro (ptica27_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 10:28:56 MET DST

    A kto to się tak czepia szczegółów? he?... Nadal nie wiem, czy jest
konieczne aby ten wentylator kręcił się praktycznie bez potrzeby. Wiem, że
można sobie zakładać radiatorki takie jak na przykład robi Zelman tyle, że
nie chodzi mi o żadne zmiany lecz o najzwyklejsze odłączenie wentylatora od
zasilania i czy to nie będzie niebezpieczne dla karty.
    Jeśli ktoś, dysponujący wiedzą teoretyczną lub praktyczną w tym
względzie, byłby łaskaw udzielić mi odpowiedzi na moje pytanie to byłbym
bardzo wdzięczny i obiecuję, że ja w ortografię za bardzo nie wnikam. A co
tam... niech żyje dekadencja!
Pozdrawiam profesorów :)