Re: jaki win os dla najlepiszej wydajnosci?

Autor: Jan Kozlowski (adres_at_w.sygnaturce)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 22:53:53 MET DST

On Pt 09 kwi 2004 12:43:54a "Ambro [wawa]" <ambro2zaduzospamu_at_op.pl>
wrote in news:c54kks$1nc$1_at_news.onet.pl

> moim sprzecie kazda klatka na sekunde wiecej poprawia komfort gry :)
> do dyspozycji mam jeszcze win98se i winMe. Zostac przy xp czy
> 'cofnac' sie? o ile wiem, xp bardzo pozytywnie wplywa na wydajnosc
> przy dobrym sprzecie, obawiam sie ze na moim moze ja troche hamowac.

Zostan przy XP -- nie wymaga szybkiego procka tylko duzo pamieci, a tej
masz wystarczajaca ilosc. O ME nawet nie wspominaj, prima aprilis juz byl
:)

> roznymi sposobami, ale nic nie skutkuje :( podnosze napiecie do
> 1.9V, winxp sie uruchamia, ale albo po pol godziny obciazenia
> "wysiada", albo wylacza 'stresujaca' aplikacje, albo wywala

Inny OS tutaj nie pomoze, bo to sprawa sprzetowa.

Pozdrawiam

--
[=] http://resnick.da.ru   <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
[=] e-mail: avatar_at_data.pl <=> GG: 174363           [=]