Re: Upgrade Biosu i niemozliwosc instalacji systemu

Autor: Blesso (blesso[no.spam)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 22:16:31 MET DST

Użytkownik "Rawana" <> napisał
> Mam płytę Gigabyte GA-71XE i chciałem upgradować do niej bios, aby
właściwie
> wykrywał HDka. Ściągnąłem sobie odpowiednie pliki z firmowej strony i
> uaktualniłem bios. Wszystko było ok, dysk został właściwie rozpoznany, ale
> podczas instalacji systemu WinMe, po skopiowaniu plików i reboocie,
windows
> wyrzucił bluescreena (bład ochrony) i zawiesił się.

taktowanie pamieci - lub jej timingi moze sie zmienily
zresetuj bios lub " load default"
napiecie na procku moze sie zmienilo ? ( jest tam jakis podglad napiec?)
ale takie numery robi pamiec RAM ( przewaznie )
sprawdz ja programem memtest86
nie podkrecaj pamieci na "+33MHz" ( jesli jest taka mozliwosci)

Blesso