Re: Zasilacz Modecom jak to z nim naprawde jest???

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 21:28:32 MET DST

Użytkownik "Voyta$" <mazzi_at_plusnet.pl> napisał w wiadomości
> Nosze sie z wymiana zasilacza, ale że na Ciefteca nie za bardzo mam
> fundusze, to pomyslalem o modelu Modecom ISO-450P (350W)
> W serwisie benchmark.pl zasilacz ten zdobyl wyroznienie "super produkt".
> Pisali tam, ze bardzo dobrze trzyma napiecia, jest cichy, ma aktywne
PFC,
> rewelacyjny stosunek ceny do mozliwosci i w ogole same superlatywy.

A ja się przekonałem, że cichy to on nie jest. Mam problem też z napięciem
+12V - miernik zewnętrzny wskazuje 12,5V (raz przyuważyłem nawet 12,58,
czyli już granica normy), a miernik płyty głównej wskazuje 12,72V. Może
trafiłem na trefny egzemplarz, więc niedługo będę go reklamował.

Teraz dołożyłbym do Chiefteca.