Zasilacz Modecom jak to z nim naprawde jest???

Autor: Voyta$ (mazzi_at_plusnet.pl)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 15:58:40 MET DST

Nosze sie z wymiana zasilacza, ale że na Ciefteca nie za bardzo mam
fundusze, to pomyslalem o modelu Modecom ISO-450P (350W)
W serwisie benchmark.pl zasilacz ten zdobyl wyroznienie "super produkt".
Pisali tam, ze bardzo dobrze trzyma napiecia, jest cichy, ma aktywne PFC,
rewelacyjny stosunek ceny do mozliwosci i w ogole same superlatywy.
Jednak dzisiaj przegladajac oferte sklepu Komputronik.pl spotkalem sie z
roznymi mniej pochlebnymi opiniami (ze nie trzyma napiec i czasem nie
ciagnie nawet slabego sprzetu.

Moze ktos z grupowiczow ma wymieniony zasilacz i moze cos napisac na ten
temat.
Oplaca sie kupowac ta zasilke czy nie?
Wydaje mi sie, ze za taka cene nie kupi sie lepszego (zwlaszcza
rekomendacja benchmark.pl)

Aha! No i najwazniejsze!
Czy taki zasilacz uciagnie moj sprzet (w sig) i wystarczy do ew.
overclockingu???
Pozdrawiam!

--
|.....::::: Voyta$ :::::..... mailto: mazzi_at_plusnet.pl |
|Athlon XP Barton 2600+ | Epox 8KRA2I KT600|