Re: ograniczenie pojemności hdd

Autor: Brodi (madmax81_at_poczta.interia.pl)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 19:57:03 MET DST

nie podałeś dokładnego modelu płyty który jest gdzieś napisany na laminacie
:-(
to płyta VIA z UDMA 33 więc dyski do 32 GB obsłuży bez problemu - za to daje
głowe :-),

chipsety VIA nie miały problemów z obsługą dużych dysków więc wydaje mi się
że ostatecznie po aktualizacji biosu spokojnie powinien obsłużyć 120 GB .
Ewentualnie możesz spróbować ręcznie wpisać CHS jeśli automatycznie nie
wykryje dysku .

Kumpel ma podobną płyte i dysk 30 GB więc co do 32 GB mam pewność . NIestety
więcej nie gwarantuje