ograniczenie pojemności hdd

Autor: budda (budda_at_Vtoxic.Vneostrada.Vpl)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 18:36:51 MET DST

Witam,

mam mały dysk twardy (10 GB Maxtor) i chciałbym kupić nowy. Nie wiem
jednak, czy moja płyta główna nie posiada ograniczenia pojemności dysku i
czy da się to usunąć przez upgrade biosu.

Na stronie producenta informacje są dość skąpe (bo to stary model).
Ni chcę, żeby po kupnie dysku 80 GB okazało się, że płyta widzi tylko 20
GB :)

płyta: VIA VT82C693 Apollo Pro Plus
procesor: Intel Celeron 466 MHz

byłbym wdzięczny za sugestie gdzie można to sprawdzić.

Pozdrawiam,

--
budda_at_Vtoxic.Vneostrada.Vpl  usuń wszystkie "V"
Sent:   Fri, 9 Apr 2004 18:36:46