Re: jaki win os dla najlepiszej wydajnosci?

Autor: marcus075 (ROT13_znephf75_at_ky.jc.cy)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 15:25:20 MET DST

Na obywatelu Ambro [wawa] oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB
wymusiło następujące zeznania...:

> wiem ze to grupa czysto sprzetowa, ale pytanie jest z pogranicza "hard" i
> "soft" wiec chyba mozecie mi pomoc :)
> Moj sprzet to:
> Abit SE6
> Celeron Coppermine 633_at_855, fsb 66_at_90, 1.8V, Zalman cnps3100+ (30st.C idle,
> 40-45 stress)

problemy z podkręceniem tego proca związane są imo z zasilaczem o którym
nie piszesz ani słowa...? Codegen? noname- 235W_at_100?

> [...]
> pograc :) i tu pytanie - jaki na tych 3-4GB postawic windows, zeby jak
> otrzymac jak najwieksza wydajnosc? przy moim sprzecie kazda klatka na
> sekunde wiecej poprawia komfort gry :) do dyspozycji mam jeszcze win98se i
> winMe. Zostac przy xp czy 'cofnac' sie? o ile wiem, xp bardzo pozytywnie
> wplywa na wydajnosc przy dobrym sprzecie, obawiam sie ze na moim moze ja
> troche hamowac. DO tej pory specjalnie nie narzekalem (pecet sprawowal sie
> normalnie - jak na swoje mozliwosci), lecz obawiam sie, ze na takiej, dosc
> malej partycji moze nie wyrabiac. co o tym sadzicie?

ja bym chyba wziął Win98SE... bo jak to ktoś napisał na
pl.comp.os.ms-windows.win9x: windows 2k to prawa noga, windows xp to lewa
noga, a windows me wisi po środku...

> tak przy okazji - czy na innym win jest szansa zeby popchnac procek do pracy
> na fsb 100? Od jakiegos czasu jest to moj niedoscigniony cel - probowalem
> roznymi sposobami, ale nic nie skutkuje :( podnosze napiecie do 1.9V, winxp
> sie uruchamia, ale albo po pol godziny obciazenia "wysiada", albo wylacza
> 'stresujaca' aplikacje, albo wywala niebieski ekran. Wiem, ze byc moze po
> prostu procek juz dalej nie wyrobi, ale moze cos sie jeszcze da zrobic.

winda nie ma tu nic do rzeczy, patrz wyżej.

--
| marcus075;GG:3585538; ICQ:303150146; marcus075[at]xl.wp.pl |
| WinXP SP1a; Soltek 75KV2-X;Athlon 1 @ 1,1 GHz;256SDR Ram; |