Lite-On DVDRW LDW 851S-problem!

Autor: peterd (aipdrozd_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 11:38:06 MET DST

Witam.
Mam problem z w/w nagrywarką. Mam ją od tygodnia i nagrałem tylko jedną
płytkę z danymi :-(
Nagrywarka ma problem z rozpoznaniem płyt DVD-RW (np. Esperanza), długo
mruga dioda , a prze próbie nagrania danych nero 6.3.0.0 lub Ulead DVD
Workshop wywala błąd, że zapis był nie możliwy.
Przy płytkach DVD+RW (Esperanza, TDK) nie mogę nagrać płyt DVD - Video, ani
z Workshop-a, ani z Ulead DVD Movie Factory2, cały proces przygotowania
płyty jest OK, a później po rozpoczęciu nagrywania całkowity zwis systemu
(Win XP), przeinstalowałem Windows bo tak zasugerowano mi w sklepie gdzie
kupiłem nagrywarkę, ale własnie przed chwilą problem się powtórzył z płytką
TDK DVD+RW. Płytki DVD+ z np. MP3 nagrywa dobrze,
ale kupiłem ją żeby nagrywać filmy z kamery cyfrowej , a nie empetrójki.
Pod Linuxem Mandrake 9.2 też można nagrywać tylko plusy, a nie mam programu
do authoringu pod Linuxa więc nie mogę sprawdzić tej opcji.
Czy problem leży w nagrywarce czy gdzieś indziej?
Moja konfiguracja to:
Soltek SL-75 KAV, Athlon 1.8 XP, 512 SD-RAM, Promary master: HDD Samsung 80
GB 7200 rpm, Promary Slave :HDD Samsung 40 GB 5400 rpm, Secondary Master
Nagrywarka DVD, Sec slave Seagate 4.3 GB
Pozdr
peterd