Re: wentyle i problemy z nimi...

Autor: nissanmicra.WYTNIJ_at_gazeta.pl
Data: Thu 08 Apr 2004 - 11:04:55 MET DST

Pl\\ l/\\lel <Pavvcio_at_op.pl> napisał(a):
> Chodzi o to zeby zalozyc butelke na wiatrak przy procku i skierowac ja poza
> obudowe, czy wyciac dziure w obudowie przymocowac do niej wiatrak i od niego
> puscic butelke na procek

Trzeba wyciac dziure w obudowie, do obudowy przykrecic wiatraczek, do
wiatraczka tunel z peta. Pet nie powinien dotykac radiatora. Wiatraczek
dmucha na radiator zimnym powietrzem z zewnatrz. Im wiekszy wiatraczek - tym
lepiej. Jak napisalem wczesniej stosuje Zalmana 9 cm.
Taki patent dziala u mnie juz ze dwa lata i skutecznie chlodzi Athlona 1333.
Jedynie w bardzo gorace dni (przy max. obciazeniu) musialem przelaczyc
wiatraczek z trybu silent na normal (zrobilem przelacznik na zewnatrz
obudowy). Oprocz tego sa jeszcze 3 wiatraczki 8 cm puszczone na 5V -
wciagajacy, wyciagajacy, chlodzacy karty PCI...

Pozdrawiam

Benito