Re: wentyle i problemy z nimi...

Autor: sebastian (seb666_at_yourass.com)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 02:52:54 MET DST

ten wiatraczek nie jest zly sam takowy uzywam jak nie grzeje ci sie nic w
srodku idzie z predkoscia 1000rpm i jest cichutki, na reszte nie lepiej
postawic wodne chlodzenie? w sumie inwestycja dosc droga ale masz cisze:)
sam mam wode (eko borygo zamaist wody)+arctica i kompa nie wylaczylem od
prawie miesiaca...