Re: Tuner telewizyjny i stereo

Autor: lukasz_at_goralczyk.com
Data: Thu 08 Apr 2004 - 10:22:48 MET DST

LeHardi <lehardi_at_swantewit.lehardi.pl> wrote:
[ciach]
> stwierdziłem, że ich odmienne podłączenie (tzn. czerwony z czerwonym,
> biały z białym powoduję, że dźwięk przenosi się z lewego głośnika do
> prawego (mowa wciąż o zestawie dwugłośnikowym. Poradzcie coś proszę, bo
[ciach]

Czy jestes pewien ze to aby dobry kabel Euro? Skoro po zamianie kanalow
dzwiek przeniosl sie z jednego glosnika na drugi to oznacza ze tylko w
jednym z kabelkow jest sygnal audio (skoro wejscie do karty jest OK).
Przyczyna moze byc prozaiczna - moze trzeba poprawic zalcze, zajzec do
czincza (o ile jest rozbieralny).
Podlacz oba kabelki do jakiejs wiezy i sprawdz czy slychac na 2 kanaly. Tu
nie ma wielkiej filozofii, eliminuj pokolei wszystko az dojdziesz co jest
przyczyna (biez pod uwage nawet najglupsze usterki, czasem sie zdarza).

--
Lukasz
http://lukasz.goralczyk.com