Tania atramentówka

Autor: Tygrysek (taurus-ui.NOSPAN._at_wp.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 10:07:49 MET DST

Witam!

Potrzebuję podpowiedzi w kwestii wyboru niedrogiej drukarki atramentowej.
Założenia:
- A4
- Cena max 400zł
- Oczywiście kolorowa
- Nie musi być tania w eksploatacji (ale w granicach rozsądku...)
- Powinna sobie radzić z grubszym papierem (ważne!)
- W miarę dobra jakość wydruków zarówno kolorowych jak i czarno-białych.
- Wydruki fotograficzne będą dodatkowym plusem, ale nie są istotne.
- Preferuję odobno dysze i osobno tusz (ale też nie jest to wymóg)
- Nie HP !

Cel: wydrukowanie ok. 100 zaproszeń na ślub na grubszym papierze z
fakturą(!), a w przyszłości ma służyć do codziennych wydruków
czarno-białych, czasami kolorowych i sporadycznie coś z zakresu "art -
poligrafia" (zaproszenia, reklamówki, wizytówki itp) w bardzo małych
nakładach.

Obecnie mam HP DJ 670C i stwierdziłem ża zamiast kupować komplet tuszy, wolę
trochę dołożyć i mieć nową drukarkę :-)

Tygrysek