!!!CICHY!!! 120/160 GB dysk twardy - co kupic?

Autor: kim1027 (kim1027_at_WYTNIJmaster.plWYTNIJ)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 00:32:59 MET DST

Witam

Mam okazje sprzedac swoj obecny twardy (Caviar 80GB ATA 7200 8MB) - w sumie
to jestem z niego bardzo zadowolony ale wyczytalem w CHIPie ze sa to
najglosniejsze dyski - rzeczywiscie slychac jak sie kreci (od razu mowie ze
nie jest to Bog wie jaki halas, no ale slyszalny wieczorem jest... -
oczywiscie reszta PC mam elegancko wyciszone-w zasadzie to slysze tylko
dysk), wiec skoro pisza ze sa jeszcze cichsze to chcialbym to przetestowac
na wlasnej
skorze..

Poniewaz jestem wielbicielem ciszy chcialbym nabyc nowy 120GB lub 160GB z
8MB Cachem ATA dysk jak najcichszy!!! (wydajnosc lezy na drugim planie bo w
gruncie rzeczy dla szarego uzytkownika to roznica w wydajnosci miedzy
poszczegolnymi
modelami nie jest wyraznie widzialna!!!)

I tu pojawia sie moje pytanie --> co kupic???
(przeszukalem juz pol internetu i z tego co sie orientuje to najcichszy w
jednych zrodlach jest Seagate a w innych Samsung... - czy ktos moze to
potwierdzic???, ostatnie dyski Samsunga zbieraja dobre recenzje!)

Zalezy mi na opini na temat samej glosnosci pracy - opinie ze przykladowo
Samsung jest be a Maxtor cacy rozwaze sam dokonujac juz wyboru...

kim1027