Re: Samsung 765MB - Czy warto?

Autor: ***aL*** (bigalex_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 00:44:29 MET DST

Dnia 2004-04-08 00:28, Użytkownik Redi napisał:
> Witam,
>
> Zastanawiam się nad zakupem tego monitora. Prosiłbym użytkowników o opinie i
> wrażenia związane z użytkowaniem. Przy jakiej max częstotliwości odświeżania
> pracuje z rozdzielczością 1024x768? Interesuje mnie zwłaszcza to jak monitor
> sprawuje się po jakimś czasie uzytkowania tzn. rok, półtorej. Jak z obrazem,
> geometrią, ostrością...i czy cena 659zł na dzień dzisiejszy jest OK.

Zdecydowanie nie polecam. Najwieksza wada jest tragiczna geometria.
Wszytskie 3 egzemplarze, ktore mialem oakzje widziec, mialy fatalne
znieksztalcenia w gornym prawy roku i ugiecie przy gornej krawedzi.
Niezla ostrosc, kolory poprawne. Do pisania i gierek sie nadaje.
Odswiezanie przy 1024*768 max 109 Hz. Na gieldzie w Warszawie 610
zlotych. Doradzam dolozyc troche i kupic cos innego.
al