specyfikacja atx ?

Autor: t_harry (t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 22:09:06 MET DST

witam
czy gdzies na sieci mozna znalezc dokladna specyfikacje( mowiac to mam na
mysli dokladnie gdzie jest jaka dziurka na srubke, wymiary, wymairy kieszeni
na hdd, wymairy otoworw na sledzie kart rozszerzen itp) standardu atx ? to
chyba jest std otwarty, szukalem na google ale nie udalo mi sie znalezc nic
konkretnego. uprzedzajac pytania planuje wlasnorecznie wykonac obudowe, i
takie dokladne informalcje przydaly by mi sie bardzo...

--
pozdr
    t_harry