Re: LCD Nec 17" 1760NX black

Autor: Tomasz (labeo7_at_usun_to.poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 20:41:51 MET DST

Użytkownik "Trix" <trix_at_KochamSPAMpolbox.com> napisał w wiadomości
> A moze ktos zna w Wawie miejsce, gdzie mozna
> kupic monitor ?
(...)

No coz gwarancji ze nowy sprzet, ze bedzie ok nie daje chyba zaden
producent. Mam 1760NX BK i jest to moj drugi egzemplarz, pierwszy mial
wadliwa matryce (opisywalem to na grupie). Po wymanie na nowy (a trwalo to
ok. miesiac) jestem zadowolony z obecnego egzemplarza. W gry nie gram, ale
tez nie odczuwam zadnego dyskomfortu zwiazanego z praca przy grafice lub
filmach. Jesli nawet sa w filmie "ciemne" sceny, ktore wymagaja
rozjasnienia, to podkrecam na nvidii jasnosc do 130% i wszystko jest
widoczne. Mysle, ze Twoje obawy co do uszkodzenia sa niepotrzebne, bo serwis
Neca ( w Bielsku) jest raczej bezproblemowy. Zeby trafic odrazu na w 100%
dobry egzemplarz trzeba miec tez troche szczescia i pospiech czy szukanie
"cudownej" firmy niczego nie rozwiaza. Po prostu jak kupisz monitor to nie
wyrzucaj /sprzedawaj swojego starego przez jakis czas - moze sie przydac i
dotyczy to nie tylko LCD NECa.

pozdrawiam
Tomek