Re: odwieczny dylemat AMD czy INTEL ?

Autor: Andrew (andrew_at_kki.net)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 16:58:58 MET DST

Użytkownik "Jack Daniels" <daniel_lukowicz_at_zps.gda.pl> napisał w wiadomości
> Witam po raz pierwszy na grupie !
>
> Mam pytanie jak w temacie. Otoz od prawie 10 lat pracuje na komputerach.
Od
> [...]
> ktora moze kosztowac znacznie wiecej. Wiem tylko, ze plyta glowna jaka
kupie
> bedzie markowa choc nienajdrozsza, np. ASUS, ABIT, moze GIGABYTE.
> Jesli mozecie to prosze podzielcie sie ze mna swoimi doswiadczeniami
> dotyczacymi stabilnej i wydajnej pracy w grafice komputerowej - na jakiej
> platformie zlozyc sprzet ? jaki chipset wybrac ? Aha, dodam jeszcze tylko,
> ze w jakiekolwiek podkrecanie raczej nie bede sie bawil a sprzet, ktory
> zloze bedzie mi musial posluzyc ladnych pare lat.
>
> Bardzo Was prosze o fachowa, merytoryczna i konstruktywna pomoc w

problem rzeczywiście odwieczny i nie do rozwiazania.
Nie ma możliwosci włożenienia tych procesorów do tej samej płyty i
testowania.
A dopiero taki test mógłby rzeczywiście porównać wydajność różnych
procesorów.
ja osobiście jestem przywiazany do Intela, ale to jest moje subiektywne
odczucie.
Wszystkich chetnych do komentarzy prosze o powstrzymanie się.
Dziękuję

Pzdr.