Re: ATItool i podkręcenia Sapphira 9600 Pro (trochę długie)

Autor: WG (sword_at_tenbit.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 07:57:51 MET DST

Dempsey wrote:

> Witam serdecznie.
> Wykorzystałem ATITool 0.0.19 - pamięci samsunga o czasie dostępu
> 3,3 chodzące w default 297 poszły bezproblemowo na 340 a rdzeń na 500 (
> default 400 )I w związku z tym moje pytania:
> 1) czy zostawić tak jak jest czy to jest zbyt ryzykowne

zrobilem podobnie jak Ty z moim Gigabytem z ta roznica ze za 60 zl
zakupilem miedzianych radiatorkow na pamieci BGA sztuk 8 i nakleilem z
jednej i z 2giej strony :) ( wersje z tasma - bez kleju )

> 2) czy ufać przleicznikowi 1000/3.3 i pamięc przywrócić do wartości default
> bo zgodnie z tym przelicznikiem nie powinna sie właściwie wogle kręcić

ja uderzylem troche od innej strony - sprawdzilem u producenta pamieci
graniczne wartosci dla modlulow zainstalowanych w mojej karcie -
najpierw troche klalem ze kupilem karte z pamieciami 3,3 a nie 2,8 ale
jak pozniej sie okazlo co nie podkrecalne w teorii w praktyce sie kreci:)

> 3) Jakim ewentualnie oprogramowaniem przetestowac podkręcowne ustawienia
> żeby mieć pewność że wszystko będzie latało ok w codziennym użytku.

z tym jest roznie - testowalem wiele tytulow i wiekszosc chodzi bez
problemu ale zdarzylo mie sie ze np taki Broken Sword 3 permanentnie sie
wieszal przy podkreconej do 340 MHz pamieci - i to byl jedyny przypadek.
Nie krece karty caly czas - chocby dlatego ze firmowy wentylator jest
bardzo glosny - po prostu przed uruchomieniem gry wczytuje odpowiedni
profil w moim Gigabyte V-Tune .