Re: Odp: optyczna mysz robi głupie numerki

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 05:57:39 MET DST

*jul* wrote:
> Pracuję tylko na kulkowych, i z bogatych doświadczeń wiem, że tylko u
> osób, które mają brudne myszki (z zewnątrz na stópkach i wewnątrz na
> wałkach) trzeba je odrywać od podłoża.

A toś ciekawostkę powiedział. Obecnie pracuje na Logitechu Dual
Optical i... odrywam go od podłoża w celu ułożenia w wygodniejszej
pozycji. Mogę wprawdzie ustawić jakieś gigantyczne sensitivity,
ale po co, skoro mogę po prostu przekładać myszkę? :) Z kulkowymi
robiłem tak samo :)

--
Pozdrawiam
Peeter