Re: Odp: optyczna mysz robi głupie numerki

Autor: jul (tu_wpisz_mojego_nicka_at_poczta.fm)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 20:55:16 MET DST

Tue, 6 Apr 2004 15:41:56 +0200, na pl.comp.pecet, Marek napisał(a) w
wiadomości <news:c4uc8p$81c$1_at_nemesis.news.tpi.pl>:

> przesiadlem sie z
> kulkowej i przez pare dni mialem nawyk lekkiego odrywania myszy od podloza.

Co ma jedno do drugiego? Wystarczy czyścić mysz kulkową zamiast odrywać od
podłoża. Chlebek, ciasteczka, cola, kawka przy komputerze smakują ale
czyszczenie ulepków to już jest be... :)

Pracuję tylko na kulkowych, i z bogatych doświadczeń wiem, że tylko u
osób, które mają brudne myszki (z zewnątrz na stópkach i wewnątrz na
wałkach) trzeba je odrywać od podłoża. Takimi myszkami faktycznie nie idzie
pracować za długo, ja nie wytrzymuję nawet 5 minut.

Pozdrawiam

--
jul
(adres email jest do poprawki)