Re: 22" monitor z allegro

Autor: BUNIEK (mbuniek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 22:40:47 MET DST

> Czy lepiej kupić monitor w sklepie (jakąś 19") w cenie około 1000 zł,
> czy w tej samej cenie ten monitor (22") z aukcji z bodajże roczną
> gwarancją (na 19" ze sklepu dają chyba 24 albo 36 miesięcy). Jakie
> istnieje ryzyko.

Powiem Tak mam 19 a kumpel kupil Della uzywaka 21 cali Sony Trinitron full
Flat nie walec i jest zajebisty moze nie mam super monitora na obecnae czasy
bo Philips Brilance 109 wec kineskop banka ale powiem ze praca na tym jest
zajebista problemem moze byc apetyt na energie elektryczna i jest to
naprawde kloc ale jak sie ma miejsce to brac nie pytac ale zgodze sie z
jednym lepiej miec 19" o super parametrach niz kilka cali wiecej i
przecietne choc nadal 20 w gore to raczaj sprzet profesjonalny wiec
parametry powinny zadowolic, zwracam uwage na ostrosc na rogach, geometrie i
zbieznosc kolorow. NOKIA TEST :)

--
Pozdrawiam
Marcin Gochnio