Re: obcinanie plików *.bin

Autor: __3xT (o1o1o1_at_gazeta.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 21:22:51 MET DST

W dniu 2004-04-06 21:17, piotr.h piotr.h postanowil napisac:
> Chce go obciac bo sciagam sobie go przez Direct Connect i pojawia mi sie caly
> czas blad rollback. Jezeli napisales NTS to gdzie moge sie o to zapytac?

Nie NTF tylko NTG ;-).

Z pewnością, gdy napisałeś pierwszego posta na tej grupie dostałeś maila
z kilkoma ważnymi informacjami dotyczącymi tej grupy, a z nich wynikało,
że jest to grupa na temat hardware'u a nie software'u.

--
]- mail: o1o1o1 [at] gazeta [dot] pl
]-