Cyz coś Encore?

Autor: Kuba (phukuba_at_piotrkow.home.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 21:04:35 MET DST

Witam.
Nosze się z zamiarem kupienia nowych głośników do kompa.
Moje poprzednie ( z których byłem całkiem zadowolony)
nadal działają (Encore P-401), ale nieobsługują
nowych standardów.
Nie zależy mi na jakimś "wypasionym" sprzęcie,
bo do tego nie mam na tyle dobrego słuchu,
żeby to odróżnić od badziewia.
Potrzebuję głośniczki o podobnej mocy,
ale chociaż 2 + 1.
pasowały mi poprzedni Encore, ale nie wiem,
czy inne produkty tej firmy też są w miarę dobre.
Czy ktoś kupował, nosi się z takim zamiarem
lub - po prostu - ma pojęcie o jakości
( nie koniecznie Encore ) dostępnych głośników?
No i mógłby się swoją wiedzą podzielić... :)

Pzdr.:
Kuba