Re: TV PixelView Pro - problem z dzwiekiem

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_fuck.spam.o2.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 19:19:31 MET DST

Użytkownik "sweet" <sweet23_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Wczoraj kupilem na allegro karte TV PixelViwe Pro. Podłączyłem,
> zaistalowałem stery i wszystko wydawało się być ok. Jednak po kilku
minutach
> dzwiek sie wylacza. Polega to na tym, ze jezeli ogladam np POLSAT (3 na
> pilocie) i wylaczy sie ten dzwiek to jak znow wybiore 3 z pilota to dzwiek
> sie pojawia!? I znowu slychac go przez kilka minut i po jakims czasie
znowu
> dzwik zamiera. Mam Athlona 1.2, riva TNT2, XP. Wszystko chodzi na
> oryginalnych sterownikach i nie ma żadnych konfliktów.

Hmm, spróbuj użyć innego programu do oglądania tv, np. more tv. Imo to
sprawa kiepskiego softu, też mam kartę pixel view i wiem, ze pod 2k
oryginalny program nie chodzi najlepiej. A tak na przyszłość zainteresuj się
programem dscaler. Jest naprawdę dobry, ale ma duże wymagania (jak chcesz
używać dużo filtrów)

Pozdrawiam
Mad_Lamer