TV PixelView Pro - problem z dzwiekiem

Autor: sweet (sweet23_at_o2.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 15:27:11 MET DST

Wczoraj kupilem na allegro karte TV PixelViwe Pro. Podłączyłem,
zaistalowałem stery i wszystko wydawało się być ok. Jednak po kilku minutach
dzwiek sie wylacza. Polega to na tym, ze jezeli ogladam np POLSAT (3 na
pilocie) i wylaczy sie ten dzwiek to jak znow wybiore 3 z pilota to dzwiek
sie pojawia!? I znowu slychac go przez kilka minut i po jakims czasie znowu
dzwik zamiera. Mam Athlona 1.2, riva TNT2, XP. Wszystko chodzi na
oryginalnych sterownikach i nie ma żadnych konfliktów.

Z góry dziękuję za zainteresowanie tematem i posdrawiam! :)

Sweet